Verpakking beschadigd

Wanneer u constateert dat de verpakking van uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het vervoer, neem deze dan niet in ontvangst en stel ons zo snel mogelijk op de hoogte. Mocht u de bestelling toch hebben aangenomen en constateert u andere transportschade, meld ons dat dan binnen drie dagen na ontvangst van de bestelling.

Kosteloos retourneren

Indien u niet tevreden bent met de bestelde goederen en u wilt iets aan ons retourneren, kunt u dat binnen 30 dagen kosteloos doen. De volgende stappen zijn niet verplicht voor uitoefening van het herroepingsrecht.

Zo gaat het in zijn werk:

retourzendingen stap 1

Stap 1: Vul de retourkaart in

Vul de bijgevoegde retourkaart in en vermeld of u het product wilt ruilen of de aankoopprijs terug wilt ontvangen.

Bent u de retourkaart kwijt? U kunt er ook zelf een printen:

retourkaart (53 KB)

retourzendingen stap 2

Stap 2: Retourkaart + product in pakket

Doe de ingevulde retourkaart en het product dat u wilt ruilen of terugsturen in het pakket en plak het goed dicht.

retourzendingen stap 3

Stap 3: Retouretiket op het pakket

Plak het retouretiket op het pakket. Dan hoeft u geen portokosten te betalen en het pakket komt gegarandeerd aan.

Heeft u geen retouretiket? Dan kunt u het ook zelf printen: verder

Of per e-mail: Om u een persoonlijke retourenlabel per e-mail toe te sturen, hebben wij u adresgegevens nodig. Graag uw gegevens aan retour@kox.eu sturen.

retourzendingen stap 4

Stap 4: Pakket naar de post

Geef het pakket af bij het postkantoor. U kunt terecht bij alle filialen van PostNL.

terug