Hoe kan ik bij KOX betalen?

Aankoopprijs en verzendkosten zijn zonder aftrekking te betalen. U kunt op één of meer van de volgende manieren betalen:

Paypal
PayPal is een gratis online betaalservice. U meldt zich aan bij PayPal en registreert uw bank- of creditkaartgegevens. Zodra uw account is geactiveerd, kunt u PayPal gebruiken voor uw betalingen.

Uw bank-/creditkaartgegevens worden alleen bij PayPal opgeslagen. U hoeft ze maar een keer in te voeren. PayPal handelt de transactie af en bevestigt de betaling aan ons. Zo kunnen wij uw pakket onmiddellijk verzenden.

Vooruitbetalen
U maakt het factuurbedrag over op het bankrekeningnummer van Blount GmbH. De bankgegevens kunt u vinden in onze orderbevestiging die u van ons per e-mail ontvangt. Zodra uw betaling door ons is ontvangen (afhankelijk van uw bank kan het 2-4 werkdagen duren), wordt uw bestelling direct verzonden.

Nieuw! Kreissparkasse Waiblingen, IBAN: DE11602500100000355755, BIC SOLADES1WBN

Creditcard
U kunt bij ons betalen met Visa of Euro/Mastercard kaart. Voor een correcte afhandeling van uw bestelling benodigen wij uw 16 cijferige nummer, het 3 cijferig verificatiecode (Deze drie getallen zijn de drie laatste getallen van een 7 cijferig getal. Dit getal bevindt zich ter hoogte van uw handtekening op de achterzijde van uw creditcard) en de vervaldatum van uw creditcard. De transactie (reservering) geschiedt meteen na ingang van uw bestelling.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor de verzending per bestelling bedraagt 7,26 € (6,00 € excl. BTW). Door redenen met betrekking tot verpakking of gewicht kan uw levering bestaan uit meerdere pakketten. De hieruit voortvloeiende extra verzendkosten nemen wij voor onze rekening.

Waar is mijn bestelling?

KOX verzendt bestellingen via DHL en postNl naar ieder geldig adres binnen Nederland. Door de snelle verwerking van uw bestelling ontvangt u uw pakket meestal binnen 2 tot 4 werkdagen, m.u.v. artikelen met afwijkende maten (bijvoorbeeld velhevels).

Hoe retourneer ik een artikel?

Wanneer u constateert dat de verpakking van uw bestelling beschadigd is geraakt tijdens het vervoer, neem deze dan niet in ontvangst en stel ons zo snel mogelijk op de hoogte. Mocht u de bestelling toch hebben aangenomen en constateert u andere transportschade, meld ons dat dan binnen drie dagen na ontvangst van de bestelling.

Indien u niet tevreden bent met de bestelde goederen en u wilt iets aan ons retourneren, kunt u dat binnen 30 dagen kosteloos doen.

Zo gaat het in zijn werk:

Informatie over retourzendingen Meer over de bedenktijd

Wachtwoord vergeten, wat nu?

Als u het wachtwoord vergeten ben kunt u in het menu onder "Login" op de link "wachtwoord vergeten" klikken. Uw wachtwoord wordt vervolgens aan het ons bekende e-mailadres van u toegestuurd. Vul uw gebruikersnaam en postcode in. U ontvangt direct een e-mail van ons. Wanneer u op de link in de e-mail klikt kunt u een nieuw wachtwoord instellen.

Is mijn bestelling bij KOX aangekomen?

Wanneer u de bestelling heeft afgerond verschijnt er een melding' Uw bestelling is met succes verzonden'. Verder ontvangt u korte tijd later van ons een e-mail waarin nogmaals uw gehele bestelling wordt vermeld.

Mocht dat bij u niet het geval zijn, neemt u dan a.u.b. telefonisch contact met ons op via telefoon

Niet gevonden wat u zocht?
We helpen u ook graag persoonlijk verder:

Niet gevonden wat u zocht?<br>We helpen u ook graag persoonlijk verder:
Telefonisch advies

Telefonisch advies

0800 096 69 66

Contactformulier

Contactformulier

naar het formulier
terug